РЕЗУЛТАТИ ОД СПРОВЕДЕНАТА АНОНИМНА АНКЕТА
ЗА ОДНОСОТ НА АКАДЕМСКИОТ КАДАР ВО
ОСТВАРУВАЊЕТО НА НАСТАВНО-ОБРАЗОВНАТА ДЕЈНОСТ
спроведена на
23.5.2016 г.
Б И О М Е Х А Н И К А
1. Степенот на тежина на оценуваниот предмет е:
|
Наставник |
Соработник |
Висок |
16(34.78%) | 16 (34.78%) |
Главно висок |
18 (39.13%) | 18 (36.13%) |
Среден |
8 (17.39%) | 8 (17.39%) |
Главно низок |
4 (8.7%) | 4 (8.7%) |
Низок |
0 | 0 |
2. Претходно слушаните предмети претставуваат соодветна
основа за оценуваниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
16 (34.78%) | 16 (34.78%) |
Некои да, некои не |
28 (60.87%) | 28 (60.87%) |
Не |
2 (4.35%) | 2 (4.35%) |
3. Барањата што се поставуваат пред студентите
(колоквиум, програми и сл.) се:
|
Наставник |
Соработник |
Многу големи |
3 (6.52%) | 1 (2.17%) |
Големи |
11 (23.91%) | 11 (23.91%) |
Соодветни |
30 (65.22%) | 32 (69.57%) |
Просечни |
2 (4.35%) | 2 (4.35%) |
Мали |
0 | 0 |
4. Предавањата од соодвениот предмет по својот обем беа солидна
основа за положување на соодветниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
41 (89.13%) | 43 (93.48%) |
Делумно |
5 (10.87%) | 3 (6.52%) |
Не |
0 | 0 |
5. Формата на реализирање на испитот од овој предмет овозможува
објективно да се оцени нивото на совладаност на материјалот:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
38 (82.61%) | 38 (82.61%) |
Делумно |
8 (17.39%) | 8 (17.39%) |
Не |
0 | 0 |
6. Сопствената активност на предавањата/вежбите ја оценувам како:
|
Наставник |
Соработник |
Задоволителна |
32 (69.57%) | 32 (69.57%) |
Делумна |
14 (30.43%) | 14 (30.43%) |
Незадоволителна |
0 | 0 |
7. Регуларноста на предавањата/вежбите (точноста на
започнувањето и завршувањето на часот, редовно одржување
реализирање на програмата) беше:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
44 (95.65%) | 44 (95.65%) |
Делумна |
0 | 0 |
Несоодветна |
2 (4.35%) | 2 (4.35%) |
8. Подготвеноста на наставникот/соработникот за предавање
и вежбите е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
44 (95.65%) | 46 (100%) |
Делумна |
2 (4.35%) | 0 |
Несоодветна |
0 | 0 |
Лоша |
0 | 0 |
9. Комуникативноста и умешноста на наставникот/соработникот
за презентирање на материјалот е:
|
Наставник |
Соработник |
Одлична |
46 (100%) | 46 (100%) |
Добра |
0 | 0 |
Несоодветна |
0 | 0 |
Слаба |
0 | 0 |
10. Личната култура на наставникот/соработникот е:
|
Наставник |
Соработник |
Висока |
46 (100%) | 46 (100%) |
Задоволотелна |
0 | 0 |
Несоодветна |
0 | 0 |
Лоша |
0 | 0 |
11. Односот на наставникот/соработникот кон студентот е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветен |
40 (86.96%) | 41 (89.13%) |
Прифатлив |
6 (8.7%) | 5 (10.87%) |
Несоодветен |
0 | 0 |
Лош |
0 | 0 |
12. Можноста за контактирање со наставникот/соработникот
надвор од назначеното време за консултации е:
|
Наставник |
Соработник |
Постојана |
45 (97.83%) | 45 (97.83%) |
Повремена |
1 (2.17%) | 1 (2.17%) |
Нема можност |
0 | 0 |
Немам мислење |
0 | 0 |
КОМЕНТАРИ:
Супер
Полесни вежби 4 и 6. Се друго е во ред.
EXTRA!
Треба сите да се како вас професори
Продолжете така!!!
:)