РЕЗУЛТАТИ ОД
СПРОВЕДЕНАТА АНОНИМНА АНКЕТА
ЗА ОДНОСОТ НА АКАДЕМСКИОТ КАДАР ВО ОСТВАРУВАЊЕТО НА НАСТАВНО-ОБРАЗОВНАТА ДЕЈНОСТ
спроведена на
18.5.2015 г.
Б И О М Е Х А Н И К А
1. Степенот на
тежина на оценуваниот предмет е:
|
Наставник |
Соработник |
Висок |
4 (12.12%) |
5 (15.15 %) |
Главно висок |
12 (36.3%) |
11 (33.33%) |
Среден |
15 (45.45%) |
14 (42.42%) |
Главно низок |
1 (3.03%) |
1 (3.03%) |
Низок |
1 (3.03%) |
1 (3.03%) |
2. Претходно слушаните предмети претставуваат соодветна
основа за оценуваниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
14 (42.42%) |
15 (45.45%) |
Некои да, некои не |
15 (45.45%) |
14 (42.42%) |
Не |
3 (9.09%) |
2 (6.06%) |
3. Барањата што се поставуваат пред студентите
(колоквиум, програми и сл.) се:
|
Наставник |
Соработник |
Многу големи |
0 |
0 |
Големи |
1 (3.03%) |
2 (6.06%) |
Соодветни |
30 (90.91%) |
27 (81.82%) |
Просечни |
1 (3.03%) |
2 (6.06%) |
Мали |
0 |
0 |
4. Предавањата од соодвениот предмет по својот обем беа
солидна
основа за положување на соодветниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
30 (90.91%) |
31 (93.94%) |
Делумно |
3 (9.09%) |
1 (3.03%) |
Не |
0 |
0 |
5. Формата на реализирање на испитот од овој предмет
овозможува
објективно да се оцени нивото на совладаност на
материјалот:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
30 (90.91%) |
29 (87.88%) |
Делумно |
3 (9.09%) |
3 (9.09%) |
Не |
0 |
0 |
6. Сопствената активност на предавањата/вежбите ја оценувам како:
|
Наставник |
Соработник |
Задоволителна |
25 (75.76%) |
25 (75.76%) |
Делумна |
8 (24.24%) |
6 (18.18%) |
Незадоволителна |
0 |
1 (3.03%) |
7. Регуларноста на предавањата/вежбите (точноста на
започнувањето и завршувањето на часот, редовно одржување
реализирање на програмата) беше:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
32 (96.97%) |
31 (93.94%) |
Делумна |
0 |
0 |
Несоодветна |
0 |
0 |
8. Подготвеноста на наставникот/соработникот за предавање
и вежбите е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
31 (93.94%) |
30 (90.91%) |
Делумна |
1 (3.03%) |
1 (3.03%) |
Несоодветна |
0 |
0 |
Лоша |
0 |
0 |
9. Комуникативноста и умешноста на
наставникот/соработникот
за презентирање на материјалот е:
|
Наставник |
Соработник |
Одлична |
30 (90.91%) |
30 (90.91%) |
Добра |
2 (6.06%) |
1 (3.03%) |
Несоодветна |
0 |
0 |
Слаба |
0 |
0 |
10. Личната култура на наставникот/соработникот е:
|
Наставник |
Соработник |
Висока |
30 (90.91%) |
29 (87.88%) |
Задоволотелна |
2 (6.06%) |
2 (6.06%) |
Несоодветна |
0 |
0 |
Лоша |
0 |
0 |
11. Односот на наставникот/соработникот кон студентот е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветен |
28 (84.85%) |
27 (81.82%) |
Прифатлив |
4 (12.12%) |
4 (12.12%) |
Несоодветен |
0 |
0 |
Лош |
0 |
0 |
12. Можноста за контактирање со наставникот/соработникот
надвор од назначеното време за консултации е:
|
Наставник |
Соработник |
Постојана |
31 (93.94%) |
30 (90.91%) |
Повремена |
1 (3.03%) |
1 (3.03%) |
Нема можност |
0 |
0 |
Немам мислење |
0 |
0 |
КОМЕНТАРИ:
* Прекрасни професори сте.
* Нема забелешка, секоја чест и на професорот и на асистентот.
* Нема.
* 7-12 Повеќе од одлично.