РЕЗУЛТАТИ ОД СПРОВЕДЕНАТА АНОНИМНА АНКЕТА
ЗА ОДНОСОТ НА АКАДЕМСКИОТ КАДАР ВО
ОСТВАРУВАЊЕТО НА НАСТАВНО-ОБРАЗОВНАТА ДЕЈНОСТ
Б И О М Е Х А Н И К А
1. Степенот на тежина на оценуваниот предмет е:
|
Наставник |
Соработник |
Висок |
3 (6,38%) | 3 (6,38%) |
Главно висок |
9 (19,15%) | 12 (25,53%) |
Среден |
34 (72,34%) | 31 (65,96%) |
Главно низок |
1 (2,13%) | 1 (2,13%) |
Низок |
0 | 0 |
2. Претходно слушаните предмети претставуваат соодветна
основа за оценуваниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
9 (19,15%) | 8 (17,02%) |
Некои да, некои не |
34 (72,34%) | 35 (74,47%) |
Не |
4 (8,51%) | 4 (8,51%) |
3. Барањата што се поставуваат пред студентите
(колоквиум, програми и сл.) се:
|
Наставник |
Соработник |
Многу големи |
0 | 0 |
Големи |
7 (14,29%) | 7 (14,29%) |
Соодветни |
35 (74,47%) | 36 (76,6%) |
Просечни |
5 (10,64%) | 4 (8,51%) |
Мали |
0 | 0 |
4. Предавањата од соодвениот предмет по својот обем беа солидна
основа за положување на соодветниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
42 (89,36%) | 42 (89,36%) |
Делумно |
4 (8,51%) | 4 (8,51%) |
Не |
1 (2,13%) | 1 (2,13%) |
5. Формата на реализирање на испитот од овој предмет овозможува
објективно да се оцени нивото на совладаност на материјалот:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
36 (76,6%) | 35 (74,47%) |
Делумно |
10 (23,4%) | 11 (8,51%) |
Не |
1 (2,13%) | 1 (2,13%) |
6. Сопствената активност на предавањата/вежбите ја оценувам како:
|
Наставник |
Соработник |
Задоволителна |
27 (57,45%) | 27 (57,45%) |
Делумна |
18 (38,3%) | 18 (38,3%) |
Незадоволителна |
2 (4,26%) | 2 (4,26%) |
7. Регуларноста на предавањата/вежбите (точноста на
започнувањето и завршувањето на часот, редовно одржување
реализирање на програмата) беше:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
39 (82,98%) | 37 (78,72%) |
Делумна |
8 (17,02%) | 10 (21,28%) |
Несоодветна |
0 | 0 |
8. Подготвеноста на наставникот/соработникот за предавање
и вежбите е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
45 (95,74%) | 45 (95,74%) |
Делумна |
2 (4,26%) | 2 (4,26%) |
Несоодветна |
0 | 0 |
Лоша |
0 | 0 |
9. Комуникативноста и умешноста на наставникот/соработникот
за презентирање на материјалот е:
|
Наставник |
Соработник |
Одлична |
40 (85,11%) | 40 (85,11%) |
Добра |
7 (14,29%) | 7 (14,29%) |
Несоодветна |
0 | 0 |
Слаба |
0 | 0 |
10. Личната култура на наставникот/соработникот е:
|
Наставник |
Соработник |
Висока |
42 (89,36%) | 42 (89,36%) |
Задоволотелна |
4 (8,51%) | 5 (10,64%) |
Несоодветна |
1 (2,13%) | 0 |
Лоша |
0 | 0 |
11. Односот на наставникот/соработникот кон студентот е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветен |
39 (82,98%) | 39 (82,98%) |
Прифатлив |
7 (14,29%) | 7 (14,29%) |
Несоодветен |
1 (2,13%) | 1 (2,13%) |
Лош |
0 | 0 |
12. Можноста за контактирање со наставникот/соработникот
надвор од назначеното време за консултации е:
|
Наставник |
Соработник |
Постојана |
36 (76,6%) | 36 (76,6%) |
Повремена |
8 (17,02%) | 8 (17,02%) |
Нема можност |
0 | 0 |
Немам мислење |
3 (6,38%) | 3 (6,38%) |
Анкетата е спроведена на 11.5.2011 година.
КОМЕНТАРИ:
Се во најдобар ред!
Пофалби до професорот и асистентот и се надевам дека ќе продолжат да си ја вршат работата најдобро што знаат.
Позитивни критики за професорот и неговиот асистент ! :)
Одличен впечаток, перфектен однос.
Супер сте!
NO COMMENT!!!
Малку построго со студентите затоа што ова не се луѓе и тие се без култура.
Најдобри сте!
Кој од кој е подобар, браво! Верувам дека на ниту еден факултет нема ваква соработка.
Задоволен сум од организацијата на предавањата и вежбите.
Одлични сте само продолжете така.
Наставникот добро предава, има добра комуникација со студентите. Само напред. Супер сте :)