РЕЗУЛТАТИ ОД СПРОВЕДЕНАТА АНОНИМНА АНКЕТА
ЗА ОДНОСОТ НА АКАДЕМСКИОТ КАДАР ВО
ОСТВАРУВАЊЕТО НА НАСТАВНО-ОБРАЗОВНАТА ДЕЈНОСТ
Б И О М Е Х А Н И К А 2
1. Степенот на тежина на оценуваниот предмет е:
|
Наставник |
Соработник |
Висок |
6 (14,63%) | 5 (12,2%) |
Главно висок |
8 (19,51%) | 12 (29,27%) |
Среден |
27 (65,85%) | 24 (58,54%) |
Главно низок |
0 | 0 |
Низок |
0 | 0 |
2. Претходно слушаните предмети претставуваат соодветна
основа за оценуваниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
12 (29,27%) | 11 (26,83%) |
Некои да, некои не |
28 (68,29%) | 29 (70,73%) |
Не |
1 (2,44%) | 1 (2,44%) |
3. Барањата што се поставуваат пред студентите
(колоквиум, програми и сл.) се:
|
Наставник |
Соработник |
Многу големи |
3 (7,32%) | 4 (9,76%) |
Големи |
3 (7,32%) | 1 (2,44%) |
Соодветни |
27 (65,85%) | 28 (68,29%) |
Просечни |
8 (19,51%) | 8 (19,51%) |
Мали |
0 | 0 |
4. Предавањата од соодвениот предмет по својот обем беа солидна
основа за положување на соодветниот предмет:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
31 (75,61%) | 31 (75,61%) |
Делумно |
10 (24,39%) | 10 (24,39%) |
Не |
0 | 0 |
5. Формата на реализирање на испитот од овој предмет овозможува
објективно да се оцени нивото на совладаност на материјалот:
|
Наставник |
Соработник |
Да |
34 (82,93%) | 33 (80,49%) |
Делумно |
7 (17,07%) | 8 (19,51%) |
Не |
0 | 0 |
6. Сопствената активност на предавањата/вежбите ја оценувам како:
|
Наставник |
Соработник |
Задоволителна |
26 (63,41%) | 26 (63,41%) |
Делумна |
13 (31,71%) | 13 (31,71%) |
Незадоволителна |
2 (4,88%) | 2 (4,88%) |
7. Регуларноста на предавањата/вежбите (точноста на
започнувањето и завршувањето на часот, редовно одржување
реализирање на програмата) беше:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
38 (92,68%) | 37 (90,24%) |
Делумна |
3 (7,32%) | 4 (9,76%) |
Несоодветна |
0 | 0 |
8. Подготвеноста на наставникот/соработникот за предавање
и вежбите е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветна |
38 (92,68%) | 38 (92,68%) |
Делумна |
1 (2,44%) | 2 (4,88%) |
Несоодветна |
2 (4,88%) | 1 (2,44%) |
Лоша |
0 | 0 |
9. Комуникативноста и умешноста на наставникот/соработникот
за презентирање на материјалот е:
|
Наставник |
Соработник |
Одлична |
35 (85,37%) | 32 (78,05%) |
Добра |
6 (14,63%) | 9 (21,95%) |
Несоодветна |
0 | 0 |
Слаба |
0 | 0 |
10. Личната култура на наставникот/соработникот е:
|
Наставник |
Соработник |
Висока |
37 (90,24%) | 34 (82,93%) |
Задоволотелна |
4 (9,76%) | 6 (14,63%) |
Несоодветна |
0 | 0 |
Лоша |
0 | 1 (2,44%) |
11. Односот на наставникот/соработникот кон студентот е:
|
Наставник |
Соработник |
Соодветен |
32 (78,05%) | 32 (78,05%) |
Прифатлив |
9 (21,95%) | 9 (21,95%) |
Несоодветен |
0 | 0 |
Лош |
0 | 0 |
12. Можноста за контактирање со наставникот/соработникот
надвор од назначеното време за консултации е:
|
Наставник |
Соработник |
Постојана |
35 (85,37%) | 33 (80,49%) |
Повремена |
6 (14,63%) | 8 (19,51%) |
Нема можност |
0 | 0 |
Немам мислење |
0 | 0 |
Анкетата е спроведена на 11.5.2010 година.